pátek 21. října 2016

Jak to všechno začalo...


je právě 19:00 a já píšu svůj první článek na svůj nový blog. Už teď jsem zvědavá, jak to všechno bude probíhat a co toho vlastně vznikne. Musím se přiznat, že jsem z toho také trochu nervózní, přece jenom jsem se rozhodla, že zde budu psát moje myšlenky, pocity a vše, co ke mě patří. Můžu jenom doufat, že se to některým z Vás bude líbit :-) a budete můj blog číst. 
Sama přemýšlím, proč jsem se vlastně rozhodla blog vůbec založit. Takhle, jsem celkem velký knihomol :-P . Ráda si zalezu pod deku, když je venku škaredě, vezmu si novou knížku a užívám si tyto chvíle klidu a pohody. Celý svět se okolo mě zastaví a já prožívám veškerý děj s každou postavou v dané knížce. Určitě to má takhle hodně z Vás. Dokážete se vcítit do příběhu knížky, že kolem sebe nic nevnímáte a stránky ubíhají jako po másle. 
A když knížku přečtu mám hroznou chuť se o ní s někým podělit, jaká byla, co si myslím o postavách, jejich povahách, prostě to vzít zprava a zleva, od shora dolů a celou knížku si ještě jednou připomenout. Proto jsem si říkala, jak to nejlépe udělat a napadl mě blog. Chtěla bych zde psát moje nové úlovky z knihkupectví, recenze na přečtené a různé novinky, co mě právě napadnout.
Jen doufám, že se Vám budou moje recenze a samozřejmě i další články líbit. 
Už teď zde vítám nové návštěvníky a čtenáře a snad Vás tento blog nezklame:-).
Už zítra nebo ještě dnes se můžete těšit na další příspěvek, jelikož jsem včera dočetla jednu úžasnou knížku a již dnes jsem byla ukořistit další úlovky do své knihovničky:-)..

Zatím se mějte krásně, papa...Lúúca


Žádné komentáře:

Okomentovat